BILTEN PRINOVA
str.15 Niz A, 2016 2 (BK-16-0001/2529) str.17


PALJUG, Željko
      Uloga i značaj marke u generičkom poslovanju etičkih lijekova : specijalistički poslijediplomski rad / Željko Paljug. - Osijek : Ž. Paljug, 2013. ([s. l. : s. n.]). - 98 listova : ilustr., graf. prikazi u bojama ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja. - Bibliografija: listovi 93-96 i uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2013.
339.138(043)
BP16-0527*


PATAFTA-Podgorelec, Vlatka
      Razvoj hrvatske kreativne scene primjenom e-marketinga : specijalistički poslijediplomski rad / Vlatka Patafta-Podgorelec. - Osijek : V. Patafta-Podgorelec, 2013. ([s. l. : s. n.]). - 155 listova : ilustr. (djelomice u bojama), graf. prikazi u bojama ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Specijalistički poslijediplomski studij Marketing posebnih područja. - Bibliografija: listovi 136-139 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ek. fak., Osijek, 2013.
339.138:004](043)
004.7:339.138](043)
BP16-0528*


PAVIČIĆ, Nikolina
      Brandiranje kao izlaz hrvatske drvne industrije iz krize : završni rad / Nikolina Pavičić. - Osijek : N. Pavičić, 2013. ([s. l. : s. n.]). - 114 listova : ilustr., graf. prikazi u bojama ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja. - Bibliografija: listovi 107-108 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ek. fak., Osijek, 2013.
339.138(043)
BP16-0529*


PEJIĆ, Mladen
      Marketinški aspekti razvoja turizma u Baranji : završni rad / Mladen Pejić. - Osijek : M. Pejić, 2013. ([s. l. : s. n.]). - 91 list : ilustr., graf. prikazi ; 31 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja. - Bibliografija: list 89 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2013.
339.138:338.486](497.543)(043)
BP16-0530*


PETRIĆ, Antun, ekonomist
      Marketing novog proizvoda na poslovnom slučaju u industriji vina : završni rad / Antun Petrić. - Osijek : A. Petrić, 2014. ([s. l. : s. n.]). - 104 lista : ilustr., graf. prikazi u bojama ; 31 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja. - Bibliografija: listovi 99-101 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2014.
339.138:663.21](043)
663.21:339.138](043)
BP16-0531


      POSLOVANJE prodavaonice [1] : udžbenik u prvom razredu srednje strukovne škole : zanimanje prodavačica/prodavač / Tamara Sapanjoš ... [et al.]. - Zagreb : Školska knjiga, 2014. - 142 str. : ilustr. u bojama ; 26 cm
Pojmovnik: str. 133-140.
ISBN 978-953-0-20771-4
339.3(075.3)
658.6(075.3)
BP16-0532


      RAZVOJ gospodarske konkurentnosti Republike Hrvatske kao članice EU / [urednik] Vinko Kandžija. - Rijeka : Ekonomski fakultet, 2015. - VI, 198 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Bibliografija uz svaki rad.
ISBN 978-953-7813-23-9
339.923(4-67 EU:497.5)
BP16-0533


REŠETAR, Zlatko
      Istraživanje tržišta u svrhu uvođenja novog tekstilnog proizvoda na tržište : završni rad / Zlatko Rešetar. - Osijek : Z. Rešetar, 2013. ([s. l. : s. n.]). - VII, 121 list : ilustr. u bojama, graf. prikazi (pretežno u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja. - Bibliografija: listovi 110-111 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ek. fak., Osijek, 2013.
339.138(043)
BP16-0534*


ROGIĆ, Filip
      Marketinški aspekti turizma iločkog kraja : završni rad / Filip Rogić. - Osijek : F. Rogić, 2014. ([s. l. : s. n.]). - 86 listova : ilustr., graf. prikazi pretežno u bojama ; 31 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja. - Bibliografija: listovi 79-82 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2014.
339.138:338.48](497.5-3 Ilok)(043)
BP16-0535


SABOLSKI, Pavo
      Marketing - mix na primjeru Ergele Đakovo : završni rad / Pavo Sabolski. - Đakovo [i. e.] Osijek : P. Sabolski, 2013. ([s. l. : s. n.]). - 167 listova : ilustr., graf. prikazi u bojama, faks. ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište J.J. Strossmayera Osijek, Ekonomski fakultet. - Bibliografija: listovi 321-358. - Summary. - Ekon. fak., Osijek, 2013.
339.138:636.1](497.5 Đakovo)(043)
BP16-0536*


SEGETLIJA, Zdenko
      Upravljanje kategorijama proizvoda : (category management) / Zdenko Segetlija, Davor Dujak. - Osijek : Ekonomski fakultet, 2013. (Osijek : Studio HS Internet). - XII, 147 str. : ilustr. ; 24 cm. - (Knjižnica Ekonomskog fakulteta u Osijeku. U [Udžbenici] ; 151)
Bibliografija: str. 140-147 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Kazalo.
ISBN 978-953-253-118-3
339.37(075.8)
658.87.012.4(075.8)
BP16-0537*


ŠPEHAR, Ivana
      Upravljanje odnosima s potrošačima u maloprodaji : završni rad / Ivana Špehar. - Osijek : I. Špehar, 2013. ([s. l. : s. n.]). - 75 str. : graf. prikazi ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski sveučilišni specijalistički studij Marketing posebnih područja. - Bibliografija: str. 74-75 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2013.
339.138(043)
BP16-0538*


TISSAUER, Vatroslav
      Marketing strategija neprofitnih organizacija : završni rad / Vatroslav Tissauer. - Osijek : V. Tissauer, 2013. ([s. l. : s. n.]). - 102 lista : graf. prikazi ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Poduzetništvo. - Bibliografija: listovi 96-99 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2013.
339.138:061.2](043)
061.2:339.138](043)
BP16-0539*


TOLUŠIĆ, Marija
      Promocija vinskih cesta u funkciji razvoja turizma Baranje : završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija / Marija Tolušić ; mentor Mane Medić. - Osijek : M. Tolušić, 2015. ([s. l. : s. n.]). - 89 listova : ilustr., graf. prikazi u bojama ; 30 cm
Bibliografija: listovi 79-81 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Poslijediplomski završni rad--Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet, 2015.
339:663(497.5-3 Baranja)(043.2)
338.48(497.5-3 Baranja)(043.2)
BP16-0540


TOLUŠIĆ, Zrinka
      Promocija bankarskih usluga : završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija / Zrinka Tolušić ; mentor Branko Matić. - Osijek : Z. Tolušić, 2015. ([s. l. : s. n.]). - 87 listova : ilustr. u bojama, graf. prikazi (pretežno u bojama) ; 30 cm
Bibliografija: listovi 83-86 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Poslijediplomski završni rad--Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet, 2015.
339.138(043.2)
336.71(043.2)
BP16-0541


TOMAŠIĆ, Karmen
      Gerila marketing i njegova primjena u tvrtki B.T.C. : završni rad / Karmen Tomašić. - Varaždin : K. Tomašić, 2013. ([s. l. : s. n.]). - 163 lista : ilustr., graf. prikazi u bojama ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja. - Bibliografija: listovi 142-145 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ek. fak., Osijek, 2013.
339.138(043)
BP16-0542*


TOMIĆ, Bojan, ekonomist
      Utjecaj makroekonomskih pokazatelja na promjenu vrijednosti CROBEX-a : završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija / Bojan Tomić. - Osijek : B. Tomić, 2014. ([s. l. : s. n.]). - 68 listova : graf. prikazi (djelomice u bojama) ; 31 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Financije i bankarstvo. - Bibliografija: listovi 63-64 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2014.
339.56:330.4](043)
338:330.4](497.5)(043)
BP16-0543


TOPIĆ, Matko
      Marketinški aspekti festivala Varaždinske barokne večeri kao kulturne manifestacije u turizmu : završni rad / Matko Topić. - Osijek : M. Topić, 2013. ([s. l. : s. n.]). - 87 listova : ilustr., graf. prikazi u bojama ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij smjer : Marketing posebnih područja. - Bibliografija: listovi 79-80 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2013.
339.138(043)
BP16-0544*


ZNANSTVENI skup Globalizacija i regionalni identitet 2013. (4 ; 2013 ; Osijek)
      Uloga obrazovanja u identitetu društva i ekonomiji znanja : zbornik radova sa znanstvenog skupa Globalizacija i regionalni identitet 2013. / Antun Šundalić, Krunoslav Zmaić, Tihana Sudarić urednici. - Osijek : Ekonomski fakultet : Poljoprivredni fakultet, 2013. (Osijek : Grafika). - 264 str. ; 25 cm
Bibliografija uz svaki rad ; bio-bibliografske bilješke uz tekst. - Summaries.
ISBN 978-953-253-121-3 (Ekonomski fakultet). - ISBN 978-953-7871-12-3 (Poljoprivredni fakultet)
339.9(497.5)(082)
316.4(063)(082)
BP16-0545*

Vidi i br.: BP16-0018,-0021,-0022,-0033,-0054,-0433,-0465,-0469,-0471,-0478,-0630,-1231,-1252,-1271,-1278,-1318,-1327,-1328,-1330,-2106

34 Pravo. Pravna znanost


GORETA, Miroslav
      Errare humanum est : najčešće pogreške u forenzičko-psihijatrijskoj praksi / Miroslav Goreta. - Jastrebarsko : Naklada Slap, 2015. - 235 str. ; 25 cm
Bibliografske bilješke uz tekst. - Bilješka o autoru: str. [4].
ISBN 978-953-191-800-8
340.63
616.89
BP16-0546


KELSEN, Hans
      Opća teorija normi / Hans Kelsen ; s njemačkoga preveo Kiril Miladinov. - Zagreb : Naklada Breza, 2015. - 490 str. ; 22 cm. - (Biblioteka Teorija prava ; knj. 7)
ISBN 978-953-7036-95-9
340.13
BP16-0547


      LAW - Regions - Development / Timea Drinczi, Mirela Župan (eds.). - 1st ed. - Pecs : Faculty of Law ; Osijek : Faculty of Law, 2013. - 630 str. ; 21 cm
Prema predgovoru urednika: Međunarodna konferencija Pravo-regije-razvoj, u Pečuhu 14.-15. lipnja 2013. - Bibliografske bilješke uz tekst.
ISBN 978-953-6072-76-7 (Faculty of Law Osijek (print)). - ISBN 978-953-6072-77-4 (online)
34(439)(063)=111
34(497.5)(063)=111
BP16-0548*


MINTAS Hodak, Ljerka
      Uvod u državu i pravo / Ljerka Mintas-Hodak, Mario Rašić. - Zagreb : Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2016. - XIV, 383 str. : ilustr. (pretežno u bojama) ; 24 cm. - (Biblioteka Gospodarska misao)
Bibliografija: str. 374-383 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Bilješka o autorima: str. XII.
ISBN 978-953-246-246-3 (Mate)
340.15(075.8)
BP16-0549


POPOVIĆ, Nikola, ekonomist
      Tržišni regulatori quo vaditis? / Nikola Popović. - Zagreb : Pravni fakultet, 2015. - 271 str. ; 24 cm. - (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis)
Bibliografija: str. 251-270 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Bilješka o autoru: str. 271.
ISBN 978-953-270-094-7
346.5(4-6 EU)
346.5(497.5)
338.46(4-6 EU)
BP16-0550

str.15 vrh stranice prva stranicastr.16 str.17

© 2003   Unibis