BILTEN PRINOVA
str.2 Niz A, 2014 1 (BP-14-001/409) str.4

338 Gospodarstvo. Gospodarska politika. Proizvodnja. Usluge. Cijene


GALIČIĆ, Hrvoje
      Poduzetnički kapaciteti obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u razvoju konkurentne i održive proizvodnje mlijeka u Republici Hrvatskoj : magistarski rad / Hrvoje Galičić. - Osijek : H. Galičić, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 158 listova : ilustr., graf. prikazi ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski studij Poduzetništvo. - Bibliografija: listovi 154-158. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
338.43(043)
637.1/.3(043)
BP14-0047


HARDI, Tihomir
      Financiranje velikih poduzetnika u poljoprivredu u Republici Hrvatskoj : završni rad / Tihomir Hardi. - Osijek : T. Hardi, 2010. ([s. l. : s. n.]). - 64 lista : graf. prikazi ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Financije i bankarstvo. - Bibliografija: list 64. - Ekon. fak., Osijek, 2010.
338.43:336.7](497.5)(043)
336.7:338.43](497.5)(043)
BP14-0048


MILIĆ, Ivona
      Modeliranje i simulacija gospodarskoga rasta Republike Hrvatske metodom sistemske dinamike : doktorska disertacija / Ivona Milić Beran. - Osijek : I. Milić Beran, 2012. ([s. l. : s. n.]). - 309 listova : graf. prikazi (djelomice u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. - Bibliografija: listovi 281-297 ; bio-bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2012.
338(497.5)(043)
BP14-0049


RAGUŽ, Neven
      Uloga managementa u kreiranju i provedbi programa preventivnog liječenja : magistarski rad / Neven Raguž. - Osijek : N. Raguž, 2012. ([s. l. : s. n.]). - 93 lista : ilustr., graf. prikazi, zemljop. crteži (pretežno u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek, Poslijediplomski studij Management. - Bibliografija: listovi 75-77 ; bio-bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2012.
338.46(043)
614.2(043)
65.012.2(043)
BP14-0050

Vidi i br.: BP14-0305,-0382

338.48 Turizam


BOŠNJAK, Marijana
      Strateške postavke razvoja turizma u gradu Osijeku i Osječko-baranjskoj županiji : magistarski rad / Marijana Bošnjak. - Osijek : Marijana Bošnjak, 2012. ([s. l. : s. n.]). - 169 listova : graf. prikazi (pretežno u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski studij Poduzetništvo. - Bibliografija: listovi 115-120 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2012.
338.48(043)
65.012.2(043)
BP14-0051


KOVAČEVIĆ, Suzana, ekonomistica
      Management razvoja destinacije : magistarski rad / Suzana Kovačević. - Osijek : S. Kovačević, 2010. ([s. l. : s. n.]). - 129 listova : ilustr., graf. prikazi, zemljop. crteži (pretežno u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski studij Management. - Bibliografija: listovi 124-129 ; bio-bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2010.
338.48(043)
65.01(043)
BP14-0052


KRŠIĆ, Sanja
      Primjena društvenih mreža u turizmu : završni rad / Sanja Kršić. - Osijek : S. Kršić, 2013. ([s. l. : s. n.]). - 218 listova : ilustr., graf. prikazi ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja. - Bibliografija: listovi 131-135 i uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2013.
338.48:004](497.5)(043)
004.738.5:338.48](497.5)(043)
BP14-0053


SUDIĆ, Maša
      Marketing turističko-ugostiteljskog poduzeća Kordunsko-plitvičke mikroregije : završni rad / Maša Sudić. - Osijek : M. Sudić, 2010. ([s l. : s. n.]). - 148 listova : graf. prikazi, zemljop. crteži (djelomice u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučiliste Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marketing u informatičkom okruženju, u Osijeku. - Bibliografija: listovi 140-144 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2010.
338.48(043)
339.138(043)
BP14-0054


ŠEHANOVIĆ, Zlatko
      Utjecaj upravljanja informacijskim sustavima na djelotvornost organizacije : doktorska disertacija / Zlatko Šehanović. - Osijek : Z. Šehanović, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 151 list : graf. prikazi (djelomice u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. - Bibliografija: listovi 143-148 ; bio-bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
338.48(043)
007(043)
BP14-0055


ŠERGO Chiavalon, Nikolina
      Poduzetničko upravljanje marketingom turističkog odredišta : magistarski rad / Nikolina Šergo Chiavalon. - Osijek : N. Šergo Chiavalon, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 108 listova : graf. prikazi u bojama ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski studij Poduzetništvo. - Bibliografija: listovi 104-106 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
338.48(043)
339.138(043)
65.012.4(043)
BP14-0056


TOMIĆ, Andrea, ekonomistica
      Istraživanje iskorištenosti ukupnih mogućnosti Web-a 2.0 u turističkoj djelatnosti : magistarski rad / Andrea Tomić. - Osijek : A. Tomić, 2012. ([s. l. : s. n.]). - 102 lista : ilustr., graf. prikazi (pretežno u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski studij Marketing. - Bibliografija: listovi 93-99 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Ekon. fak., Osijek, 2012.
338.48(043)
007(043)
BP14-0057

Vidi i br.: BP14-0345,-0360,-0374,-0386

339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Tržište


BEDE, Marko
      Marketinški aspekti razvoja modela e-poslovanja : magistarski rad / Marko Bede. - Osijek : M. Bede, 2010. ([s. l. : s. n.]). - 137 listova : ilustr., graf. prikazi ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski studij Marketing. - Bibliografija: listovi 131-136 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2010.
339.138:004](043)
004.7:339.138](043)
BP14-0058


BERVIDA, Miroslav
      Tema: Komunikacija s kupcima u funkciji povećanja marketinških učinaka : završni rad / Miroslav Bervida. - Kutina : M. Bervida, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 82 lista : ilustr., graf. prikazi u bojama ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij marketing u informatičkom okruženju. - Bibliografija: listovi 80-81. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
339.138(043)
BP14-0059


BEUSAN, Leon
      Prodajne i marketinške aktivnosti robe s markom : magistarski rad / Leon Beusan. - Osijek : F. Beusan, 2010. ([s. l. : s. n.]). - 97 listova : ilustr., graf. prikazi (djelomice u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski studij Organizacija i management. - Bibliografija: listovi 94-95 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2010.
339.138(043)
BP14-0060


ČIČAK, Igor
      Razvoj ugostiteljskog objekta primjenom guerrilla marketinga : završni rad / Igor Čičak. - U Osijeku : I. Čičak, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 76 listova : ilustr., graf. prikazi ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marekting posebnih područja. - Bibliografija: list 74 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
339.138:640.4](043)
BP14-0061


DRENSKI Dobi, Ivana
      Marketing u lovnom turizmu : završni rad / Ivana Drenski Dobi. - Osijek : I. Drenski Dobi, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 64 lista : ilustr., graf. prikazi u bojama ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marekting posebnih područja. - Bibliografija: list 64 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
339.138:338.48](043.2)
BP14-0062


DUJAK, Davor
      Uloga maloprodaje u upravljanju opskrbnim lancem : doktorska disertacija / Davor Dujak. - Osijek : D. Dujak, 2012. ([s. l. : s. n.]). - 387 listova : graf. prikazi (pretežno u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Ekonomski fakultet u Osijeku. - Bibliografija: listovi 360-375 ; bio-bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2012.
339.37(497.5)(043)
658.87.012.4(043)
BP14-0063


DUKIĆ, Stojanka
      E-marketing humanitarnih i vjerskih organizacija : doktorska disertacija / Stojanka Dukić. - Osijek : S. Dukić, 2012. ([s. l. : s. n.]). - XIII, 500 listova : ilustr., graf. prikazi ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. - Bibliografija: listovi 490-500 ; bio-bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2012.
339.138(043)
061.235(043)
BP14-0064


EVIĆ, Blaženka
      Analitički CRM u funkciji kontrole marketinga : završni rad na poslijediplomskom specijalističkom studiju / Blaženka Ević. - Osijek : B. Ević, 2013. ([s. l. : s. n.]). - 111 listova : graf. prikazi u bojama ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijku, Ekonomski fakultet u Osijeku. - Bibliografija: listovi 110-111 i uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2013.
339.138(043)
BP14-0065


GJAIĆ, Sanja
      Marketing farmaceutskih proizvoda : specijalistički poslijediplomski rad / Sanja Gjaić. - Osijek : S. Gjaić, 2012. ([s. l. : s. n.]). - 101 list : ilustr., graf. prikazi (pretežno u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, PDS Marketing posebnih područja. - Bibliografija: listovi 95-99 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Ekon. fak., Osijek, 2012.
339.138(043)
615(043)
BP14-0066


JUKIĆ, Krešimir, ekonomist
      Marketinški aspekti mobilnih uređaja kao potpora prodaji : završni rad / Krešimir Jukić. - Osijek : K. Jukić, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 120 listova : ilustr., graf. prikazi ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. - Bibliografija: listovi 117-120 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
339.138:654.1](043)
654:339.138](043)
BP14-0067


KRAJINA, Jozo, ekonomist
      Analitički hijerarhijski proces i odlučivanje : završni rad / Jozo Krajina. - Osijek : J. Krajina, 2009. ([s. l. : s. n.]). - 76 listova : graf. prikazi ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Organizacija i management. - Bibliografija: listovi 73-76 ; bio-bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2009.
339.138:65.012](043)
65.012:339.138](043)
BP14-0068


MAJSTOROVIĆ, Mara
      Model implementacije marketing odnosa u građevinarstvu : završni rad / Mara Majstorović. - Osijek : M. Majstorović, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 103 lista : graf. prikazi u bojama ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište J. J. Strossmayera, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marekting posebnih područja. - Bibliografija: listovi 102-103 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
339.138(043)
624(043)
BP14-0069


MATIĆ, Gabrijela
      Marketing plan gospodarske zone prehrambeno-prerađivačke namjene u gradu Požegi : završni rad / Gabrijela Matić. - Osijek : G. Marić, 2010. ([s. l. : s. n.]). - 73 lista : graf. prikazi, zemljop. crteži u bojama ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marekting posebnih područja. - Bibliografija: list 73 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2010.
339.138(043)
BP14-0070


MAUROVIĆ Košćak, Lidija
      Clusteri kao generatori razvoja regije : magistarski rad / Lidija Maurović Košćak. - Osijek : L. Maurović Košćak, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 155 listova : graf. prikazi (pretežno u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučiliste Josipa Jurja Strossmayera, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski studij Poduzetništvo. - Bibliografija: listovi 152-155 ; bio-bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
339.137.2(043)
BP14-0071


MJERTAN Orban, Monika
      Marketinški aspekti uvođenja GM hrane na hrvatsko tržište : magistarski rad / Monika Mjertan Orban. - Osijek : M. Mjertan Orban, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 87 listova : ilustr., graf. prikazi, zemljop. crteži (pretežno u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski studij Marketing. - Bibliografija: list 84-85 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
339.138(043)
BP14-0072


OMAZIĆ, Božo
      Strategija marketinga nositelja trgovine na malo na primjeru Biljemerkanta d.o.o. Osijek : magistarski rad / Božo Omazić. - Osijek : B. Omazić, 2012. ([s. l. : s. n.]). - 169 listova : graf. prikazi ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek, Poslijediplomski znanstveni studij Management. - Bibliografija: listovi 90-93 ; bio-bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2012.
339.37(043)
658.8(043)
BP14-0073


PANCIĆ, Mladen
      Proizvod vs. Marka vs. Brand - suvremena teorija i praksa : završni rad / Mladen Pancić. - Osijek : M. Pancić, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 124 lista : ilustr., graf. prikazi u bojama ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet, Poslijediplomski specijalistički studij marketing u informatičkom okruženju. - Bibliografija: listovi 119-122 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
339.138(043)
BP14-0074


PEZELJ, Goran
      Snaga marke kao pokretač prodaje proizvoda na inozemnim tržištima : specijalistički poslijediplomski rad / Goran Pezelj. - Osijek : G. Pezelj, 2012. ([s. l. : s. n.]). - 121 list : ilustr., graf. prikazi (pretežno u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek, Poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja. - Bibliografija: listovi 113-114 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2012.
339.138(043)
658.8(043)
BP14-0075


PINTARIĆ, Aleksandra
      Primjena e-marketinga u farmaceutskoj industriji : specijalistički poslijediplomski rad / Aleksandra Pintarić. - Osijek : A. Pintarić, 2012. ([s. l. : s. n.]). - 98 listova : ilustr., graf. prikazi (pretežno u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja. - Bibliografija: listovi 93-96 ; bio-bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2012.
339.138(043)
615(043)
BP14-0076


PRKAČIN, Esmeralda
      Istraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi : završni rad / Esmeralda Prkačin. - Osijek : E. Prkačin, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 82 lista : ilustr. ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Poduzetništvo. - Bibliografija: list 82 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
339.138:631.115.1](043)
631.115.1:339.138](043)
BP14-0077


SALHA, Jasmin
      Model unapređenja odnosa s individualnim potrošačima u kućanstvima upotrebom pozivnih centara u dezinfekciji, dezinsekciji i deratizaciji : završni rad / Jasmin Salha. - Osijek : J. Salha, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 102 lista : ilustr., graf. prikazi ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Specijalistički poslijediplomski studij Marekting posebnih područja. - Bibliografija: listovi 101-102 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
339.138(043)
614.4(043)
BP14-0078


SIMOVIĆ, Vanja
      Marka proizvoda odrednica konkurentske prednosti na tržištu bezreceptnih proizvoda : specijalistički poslijediplomski rad / Vanja Simović. - Osijek : V. Simović, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 103 lista : ilustr., graf. prikazi ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja. - Bibliografija: listovi 95-99 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
339.138(043)
615(043)
658(043)
BP14-0079


STANIŠIĆ, Jelena
      CRM kao ključni čimbenik konkurentnosti u uvjetima razvijene e-trgovine : doktorska disertacija / Jelena Stanišić. - Osijek : J. Stanišić, [2014?]. ([s. l. : s. n.]). - IX, 310 listova : ilustr., graf. prikazi u bojama ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Ekonomski fakultet u Osijeku, Doktorski studij Management. - Bibliografija: listovi 193-208 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, [2014?].
339.138:004](043)
004.7:339.138](043)
BP14-0080


STANIŠIĆ, Jelena
      Marketinški aspekti e-trgovine u Republici Hrvatskoj : završni rad / Jelena Stanišić. - Osijek : J. Stanišić, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 122 lista : graf. prikazi u bojama ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marekting posebnih područja. - Bibliografija: listovi 114-118 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
339.138(497.5)(043)
004.7(497.5)(043)
BP14-0081


TAVRIĆ, Ljiljana
      Marketing u funkciji razvoja plinskog gospodarstva Republike Hrvatske u uvjetima liberalizacije tržišta energije : završni rad / Ljiljana Tavrić. - Osijek : Lj. Tavrić, 2010. ([s. l. : s. n.]). - 130 listova : ilustr., graf. prikazi, zemljop. crteži u bojama ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučiliste Josipa Jurja Strossmayera, Ekonomski fakultet u Osijeku. - Bibliografija: listovi 127-130 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2010.
339.138:620.9](497.5)(043)
620.9:339.138](497.5)(043)
BP14-0082


TESKERA, Ines
      Marketing sajamskih aktivnosti : magistarski rad / Ines Teskera. - Osijek : I. Teskera, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 97 listova : ilustr., graf. prikazi (pretežno u bojama), faks. ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski studij Marketing. - Bibliografija: listovi 86-88 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
339.174(497.5 Osijek)(043)
061.4(497.5 Osijek)(043)
BP14-0083


TOMAZ, Ružica
      CRM u funkciji upravljanja profitabilnošću gospodarskih subjekata s primarnom djelatnosti zaštite okoliša : kolegij: marketing odnosa : završni rad / Ružica Tomaz. - Osijek : R. Tomaz, 2011. ([s. l. : s. n.]). - 74 lista : ilustr., graf. prikazi (djelomice u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski specijalistički studij Marekting posebnih područja. - Bibliografija: listovi 71-74 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2011.
339.138(043)
BP14-0084


ŽIVKOVIĆ, Monika
      Model financiranja i jačanje konkurentnosti hrvatskih tvrtki putem pretpristupnih fondova Europske unije : magistarski rad / Monika Živković. - Osijek : M. Živković, 2012. ([s. l. : s. n.]). - 192 lista : ilustr., graf. prikazi (djelomice u bojama) ; 30 cm
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Poslijediplomski studij Financije i bankarstvo. - Bibliografija: listovi 190-192 ; bibliografske bilješke uz tekst. - Ekon. fak., Osijek, 2012.
339.923(497.5:4-67 EU)(043)
336.76(497.5:4-67 EU)(043)
327.39(497.5:4-67 EU)(043)
BP14-0085

Vidi i br.: BP14-0002,-0012,-0013,-0014,-0015,-0028,-0054,-0056,-0303,-0342,-0365,-0368

str.2 vrh stranice prva stranicastr. 3 str.4

© 2003   Unibis